reklama

Moja cesta k poľovačkám

Krátka história môjho doterajšieho života a dôvody , ktoré ma viedli k tomu, že som začal podnikať expedície do celého sveta a zažívať dobrodružstvá, o ktoré sa oplatí podeliť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Ja s mojím synom Eduardom na Novom Zélande
Ja s mojím synom Eduardom na Novom Zélande 

Narodil som sa v Kežmarku v roku 1959. O poľovníctvo som sa začal zaujímať odkedy som vnímal svet okolo seba. Ovplyvnil ma môj starý otec, ktorý ako polesný pôsobil v Ministerskom „Hagarovom revíry – Zamutov . Tiež vplyv otca - horského nosiča v Tatrách, neskôr technika oddelenia ochrany v TANAPe a nakoniec ako vedúceho poľovníctva a rybárstva na Ministerstve pôdohospodárstva v Bratislave.

Títo ľudia a ich priatelia ešte viac vo mne vyburcovali chuť poznať, porozumieť a aj niečo uloviť. Ako 11-ročný som začal kráčať ešte v šlapajách otca, ako rezbár poľovníckeho šperku. Po skončení Vysokej školy lesníckej a drevárskej vo Zvolene som pracoval ako vedúci lesoparku v Nitre, neskôr ako vedúci bažantnice v Hlohovci a ako vedúci CK vo Zverexe v Bratislave. Aj vďaka týmto skúsenostiam sa už od roku 1992 venujem organizovaniu poľovačiek u nás aj v zahraničí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Môj prvorodený syn, tiež Eduard sa začal zaujímať o poľovníctvo od malička, rovnako ako ja. Ako dospieval, začal sa zaujímať aj o organizáciu poľovačiek. Neskôr sa zúčastnil viacerých dobrodružstiev a od vtedy ma vie plne zastúpiť pri riešení príprav loveckej výpravy a vedením skupiny v zahraničí.

Rozhodol som sa, že i na úkor nákladov, budeme každú skupinu osobne všade doprevádzať. A vyplatilo sa! Dôvera klientov je určite vyššia a okrem toho zažívame s našimi klientmi prekrásne lovecké, ale aj osobné zážitky. Práca s ľuďmi – lovcami v prírode s premenlivými počasím, rôznym stupňom náročnosti výprav a k tomu s veľmi často veľmi šikovnou zverou je náročná, no nás to nikdy neodradilo, skôr vyzývalo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ing. Eduard Dubovský

Eduard Dubovský

Eduard Dubovský

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som poľovník a dobrodruh, ktorý sa chce podeliť o svoje zážitky z poľovačiek a ciest po celom svete. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu